مفتی شیخ راویل عین‌الدین درگذشت [شهادت] اسماعیل هنیه  را تسلیت گفت.

اینجانب از طرف اداره دینی مسلمانان فدراسیون روسیه و از طرف خودم، درگذشت [شهادت] رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را به تمامی ملت فلسطین تسلیت می‌گویم.

مفتی شیخ راویل عین‌الدین ، رئیس اداره دینی مسلمانان فدراسیون روسیه، درگذشت [شهادت] اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

اینجانب از طرف اداره دینی مسلمانان فدراسیون روسیه و از طرف خودم، درگذشت [شهادت] رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را به تمامی ملت فلسطین تسلیت می‌گویم. اسماعیل هنیه نخست وزیر سابق تشکیلات خودگردان فلسطین در نتیجه یک حمله خائنانه از میان رفت. ما این جنایت را یک اقدام تجاوزکارانه علیه منافع و آینده کل مردم فلسطین می‌دانیم، اما متقاعد شده‌ایم که مردم برادرمان، شجاع‌اند و ثابت‌شده که قادر به اقدام قاطع هستند و می‌توانند با اتحاد و وحدت اراده بر این آزمون غلبه کنند.

ما در رنج خانواده، همکاران و عزیزان مرحوم [شهید] اسماعیل هنیه شریک هستیم، بازدیدهای مکرر وی از مسجد جامع مسکو را به یاد خواهیم آورد و برای روح یک شخصیت برجسته سیاسی دعا می‌کنیم.

همانا همه ما از آن خدا هستیم و بازگشت ما به سوی اوست. روح اسماعیل هنیه، رزمنده دلاور میهن و مردمش را قرین رحمت خود قرار داده و از گناهانش درگذر و بهشتی را به او پاداش ده. آمین

مفتی شیخ راویل عین‌الدین

31 ژوئیه 2024

منبع:https://www.muslim.ru/articles/280/41069/

کد خبر 20483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =